צרו קשר

מתכננים להפיץ את האהבה שלכם בקרוב? כדאי שתכירו את Sera אירועים בעמק האלה. השאירו פה פרטים ואנחנו נדאג לשאר

    או התקשרו למספר: 02-6221000

    צילום הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל אירוע ובמיוחד חתונה, הנחשבת מאורע חשוב ומפואר. התמונות והסרטונים שצלם מקצועי מנציח, הופכים לזיכרונות יקרי ערך שנשמרים לשנים רבות. לכן, בחירת הצלם הנכון היא החלטה קריטית שיכולה להשפיע רבות על האופן שבו תזכרו את האירוע המיוחד שלכם.

    1. ראשית, הבינו את סגנון הצילום המתאים לכם.
    לכל זוג יש העדפות שונות לגבי סגנון הצילום הרצוי. חלק מעדיפים תמונות מבוימות ופורמליות, בעוד אחרים מחפשים גישה יותר מזדמנת וטבעית. חשבו על האסתטיקה הכללית של האירוע שלכם והאווירה שאתם רוצים להעביר בתמונות. האם אתם רוצים תמונות רומנטיות ואומנותיות או שמא אתם מעדיפים תיעוד כנה ומלא הומור של רגעים ספונטניים? או אולי איזון בין שני הסוגים? הבנת הסגנון שמדבר אליכם תעזור לכם למקד את החיפוש אחר הצלם המתאים.

    2. הגדירו את התקציב שלכם.
    לצילום אירועים יכולות להיות עלויות משתנות, בהתאם לניסיון של הצלם, משך הצילומים והתמורה הכלולה בחבילה. קבעו מראש תקציב ריאלי לצילום וחפשו צלמים שהמחירים שלהם תואמים לתקציב זה.

    3. ארגנו היטב את סדר העדיפויות שלכם.
    זכרו שהשקעה בצילום איכותי היא השקעה בזיכרונות יקרי ערך, אך עם זאת, וודאו שאתם שוכרים שירותי צילום במחיר המתאים לכם.

    4. עיינו בתיק העבודות של צלמים.
    בקרו באתרי האינטרנט ש לצלמים, בעמודי מדיה חברתית ובלוגים כדי לראות דוגמאות מהעבודות שלהם. שימו לב לא רק לאיכות הטכנית של התמונות, אלא גם לתחושה ולאווירה שהן משדרות ובמיוחד באירועים כמו החתונה שלכם. בדקו אם יש להם ניסיון בצילום בלוקיישנים דומים לאולם אירועים או לגן אירועים שבחרתם.

    5. שוחחו בטלפון עם צלמים פוטנציאליים.
    לאחר שמצאתם כמה צלמים שהעבודות שלהם מוצאות חן בעיניכם, צרו איתם קשר לשיחת היכרות. הסבירו להם על האירוע המתוכנן, מספר האורחים הצפוי, הלוקיישן – גן אירועים או אולם אירועים ופרטים חשובים נוספים. נצלו את ההזדמנות לשאול שאלות על הניסיון שלהם, הגישה שלהם לצילום אירועים והציוד שהם משתמשים בו. שיחה זו תיתן לכם תחושה טובה יותר לגבי האישיות והמקצועיות של כל צלם.

    6. בדקו זמינות וחוזים.
    לאחר שבחרתם בצלם המועדף עליכם, בדקו את הזמינות שלו בתאריך האירוע המיועד. כמו כן, אם אתם חוגגים במקום כמו עמק האלה והצלם צריך להגיע לגן אירועים הממוקם שם, בררו לגבי תוספת עבור הנסיעה.
    חשוב לזכור כי צלמים מבוקשים לעיתים קרובות מתמלאים שבועות או חודשים מראש, במיוחד בעונות השיא של חתונות. ברגע שווידאתם שהצלם פנוי בתאריך שלכם, עברו על החוזה ביסודיות. וודאו שאתם מבינים את כל הפרטים הכלולים בחבילת הצילום, כולל משך שעות הצילום, זמן אספקת התמונות הסופיות וכל תנאי נוסף. לאחר מכן, מהרו לשריין את התאריך.

    7. תקשורת לפני האירוע.
    חתונה בלוקיישן כמו גן אירועים יוקרתי היא אירוע בעל תכנון לוגיסטי מוקפד. לכן, שיתוף פעולה הדוק עם הצלם לפני האירוע יבטיח שהוא מבין את הציפיות שלכם ואת הרגעים החשובים שאתם רוצים שיונצחו. ציינו לצלם אם יש אנשים ספציפיים או רגעי מפתח באירוע שחשוב לכם במיוחד לצלם. תקשורת פתוחה תאפשר לצלם להיות מוכן ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר עבורכם.

    מתכננים להפיץ את האהבה
    שלכם בקרוב?
    כדאי שתכירו את
    אירועים בעמק האלה.

    השאירו פה פרטים ואנחנו נדאג לשאר

    או התקשרו למספר: 02-6221000