צרו קשר

מתכננים להפיץ את האהבה שלכם בקרוב? כדאי שתכירו את Sera אירועים בעמק האלה. השאירו פה פרטים ואנחנו נדאג לשאר

    או התקשרו למספר: 02-6221000

    קבלת הפנים היא חלק חשוב בכל אירוע, ובמיוחד בחתונות. זהו הזמן שבו האורחים מגיעים, נכנסים לאווירה ופוגשים אורחים אחרים. סידורי הישיבה בקבלת הפנים יכולים להשפיע רבות על החוויה הכללית של האורחים ועל האווירה באירוע. לכן אספנו כמה רעיונות יצירתיים לסידורי ישיבה שיהפכו את קבלת הפנים באולם האירועים שלכם לבלתי נשכחת.

    1. הציבו ספות ושולחנות נמוכים.
    ספות רכות נוחות ושולחנות קפה נמוכים יכולים ליצור אווירה ביתית ונינוחה בקבלת הפנים. סידור זה מעודד אנשים לשבת, להירגע ולשוחח בנחת. כמו כן, פזרו כריות צבעוניות וצמחייה כדי להוסיף מגע של חמימות ורעננות.

    2. תחמו את אזורי הישיבה.
    חלוקת אזור קבלת הפנים לפינות ישיבה מוגדרות יכולה לעזור ביצירת תחושה של אינטימיות, במיוחד כשמדובר על אולם אירועים גדול. השתמשו בספות, כורסאות ושולחנות כדי ליצור אזורי ישיבה עם מרחבים נעימים לשיחה ולבילוי משותף שקט, לפני הכניסה לחלל המרכזי של האירוע.

    3. אירוח בסגנון מסיבת קוקטייל.
    גני אירועים רבים מארחים קבלות פנים עומדות, שהפכו פופולריות בעיקר בחתונות. סידור ישיבה בסגנון קוקטייל כולל שולחנות קוקטייל גבוהים וכיסאות בר, המאפשרים לאורחים לעמוד, לשבת ולהסתובב בקלות. זהו סידור מצוין לעידוד מינגלינג ויצירת אווירה תוססת ואנרגטית.

    4. פינות כיבוד ואטרקציות.
    שילוב פינות כיבוד ואטרקציות עם אזורי הישיבה של אולם אירועים, יכול ליצור זרימה טבעית ולעודד את האורחים לחקור את המרחב ולנוע בו בנעימים. הציבו את הבר, הקינוחים או קיר צילום מעוצב, בקרבת מקומות הישיבה, כדי שהאורחים יוכלו בקלות ליהנות מהם. זה גם יוסיף עניין ויזואלי וישמש כנושא שיחה, כך שהאירוע שלכם ייזכר כמהנה במיוחד.

    5. סידורי ישיבה בחוץ בגני אירועים.
    אם האירוע שלכם מתקיים בגן אירועים, כדאי לנצל את הסביבה הטבעית היפה. הציבו ספות ושולחנות מתחת לעצים או ליד ערוגות פרחים. תאורה רכה ופטריות חימום/מאווררים (במידת הצורך) יהפכו את החלל לפינה קסומה ומזמינה. אם אתם חוגגים במקום פסטורלי כמו עמק האלה, וודאו כי לאורחים יש גישה ויזואלית לנוף המרהיב מסביב לגן האירועים.

    6. שימוש נכון בצבע ובמרקם.
    צבעים, מרקמים ודוגמאות יכולים להפיח חיים באזורי הישיבה של גן אירועים ובמיוחד בקבלת הפנים, שהיא בעלת נופך אינטימי יותר. השתמשו בכריות, מפות ושטיחים צבעוניים כדי להוסיף עומק ועניין ויזואלי. וודאו שהבחירות שלכם עולות בקנה אחד עם הסגנון הכללי של החתונה, פלטת הצבעים המובילה של העיצוב וכדומה.

    7. השתמשו בריהוט מודולרי.
    מאחר וקבלת פנים היא דינמית, חשוב לאפשר גמישות בסידורי הישיבה. הציבו כורסאות ושרפרפים ניידים שניתן להזיזם בקלות כדי להתאים למצבים משתנים. כך תוכלו להתאים את החלל למספר האורחים ולצרכים המשתנים לאורך החתונה.

    סידורי הישיבה בקבלת הפנים הם הזדמנות ליצור אווירה מיוחדת ולהשאיר רושם בלתי נשכח על האורחים שלכם. בין שאתם מעוניינים ליצור אווירה ביתית, תוססת או קסומה, קיימים פתרונות יצירתיים שיתאימו לאולם האירועים ולחתונה שלכם. שלבו ספות, אזורים מוגדרים, ישיבה בסגנון קוקטייל, פינות אטרקציה, מרקמים וצבעים כדי ליצור חלל מזמין ומרגש. עם מחשבה מראש ותכנון יצירתי, קבלת הפנים שלכם תהיה מקום מושלם להתכנסות, שיחה והנאה בחתונה.

    מתכננים להפיץ את האהבה
    שלכם בקרוב?
    כדאי שתכירו את
    אירועים בעמק האלה.

    השאירו פה פרטים ואנחנו נדאג לשאר

    או התקשרו למספר: 02-6221000