צרו קשר

מתכננים להפיץ את האהבה שלכם בקרוב? כדאי שתכירו את Sera אירועים בעמק האלה. השאירו פה פרטים ואנחנו נדאג לשאר

    או התקשרו למספר: 02-6221000

    קבלת הפנים היא חלק חשוב בכל חתונה. למעשה, הרבה מהאורחים מחכים יותר מהכל דווקא למעמד קבלת הפנים, שנחשב אינטימי וכולל מבחר מנות פתיחה מדהימות.

    תפריט מתוכנן היטב יכול להשאיר רושם בלתי נשכח על האורחים ולהעניק להם חוויה קולינרית מענגת. בין אם האירוע שלכם מתקיים באולם אירועים יוקרתי או בגן אירועים קסום, הקפדה על תפריט איכותי ומגוון תתרום רבות להצלחת הערב. אז איך לעשות זאת?

    1. הקפידו על התאמת התפריט לסגנון החתונה.
    בעת תכנון התפריט לקבלת הפנים, חשוב להתחשב בסגנון הכללי של האירוע. לחתונות רשמיות ואלגנטיות בדרך כלל מתאים תפריט עדין ומוקפד, עם מנות גורמה זעירות. לעומת זאת, בחתונות קלילות יותר אפשר לבסס את התפריט על דוכני מזון מגוונים.

    2. חתונה בגן אירועים מצריכה גיוון במנות.
    כשבוחרים אולם אירועים עבור החתונה, המשמעות היא בין השאר שיש אורחים רבים, שיש לתת מענה להעדפות התזונתיות שלהם. לכן, תפריט מגוון הוא מפתח להרשמת כל האורחים. הקפידו לכלול מנות המתאימות למגוון העדפות וצרכים תזונתיים, כולל אפשרויות צמחוניות, טבעוניות ונטולות גלוטן. כמו כן, שלבו מנות עם השפעות קולינריות שונות כדי לספק חוויה מלהיבה, למשל שילוב בין מאכלים מקומיים מסורתיים, לבין טעמים בין-לאומיים.

    3. סוד מקצועי: שלבו בין מנות חמות למנות קרות.
    שילוב מאוזן של מנות חמות וקרות יוסיף עניין ומגוון לתפריט קבלת הפנים בכל גן אירועים. מנות חמות מעניקות תחושת נחמה ועושר. לעומתן, מנות קרות, מרעננות ומפתיעות את החיך. השילוב בין השניים יבטיח שלכל אורח תהיה אפשרות מועדפת לאורך הערב.

    4. התאימו את המנות לעונות השנה.
    שימוש במרכיבים עונתיים טריים, גם מבטיח איכות מנות גבוהה יותר וגם מוסיף נגיעה של יצירתיות ומקוריות לתפריט. אם מצאתם גן אירועים ואתם מתכננים חתונת קיץ, ניתן להגיש מנות קלילות ורעננות המבוססות על ירקות וצמחי תבלין. בחתונות חורף באולמות אירועים, לעומת זאת, כדאי לכלול מאכלים עונתיים מנחמים, כמו מרקים ומנות פתיחה מהבילות אחרות.

    5. לקינוח, שלבו מתוק ומלוח.
    קבלת פנים מושלמת מציעה גם מנות מתוקות לצד המלוחות. עוגיות, מקרונים, טארטים פירות זעירים ומיני קינוחי כוסות הם רק כמה מהאפשרויות שיכולות להשלים את התמהיל. הקפידו על איזון בין המתוק למלוח כדי שהאורחים לא ישבעו מהר מדי ויוכלו ליהנות מכל הטעמים שהתפריט מציע, גם בהמשך האירוע.

    6. קייטרינג של גן אירועים צריך לכלול גם דוכני שתיה.
    שתייה היא מרכיב חיוני בכל קבלת פנים. מלבד בר אלכוהול, דאגו להציע גם אפשרויות לא אלכוהוליות, כמו מיצים טבעיים, משקאות קלים, שייקים ועוד.

    7. הקדישו תשומת לב להיבט הלוגיסטי של התפריט.
    חוגגים חתונה נוצצת בגן אירועים יוקרתי? תכננו את כמות המזון בהתאם למספר האורחים הצפוי ולמשך קבלת הפנים. דאגו לכך שיהיה מספיק אוכל לכולם, אך הימנעו מבזבוז מיותר.

    תכנון תפריט קבלת הפנים הוא הזדמנות להתוות את הטון לחוויה קולינרית בלתי נשכחת עבור האורחים שלכם ולהשאיר להם טעם של עוד, גם אחרי שהאירוע יסתיים. כשמדובר בחתונה רומנטית בגן אירועים בעמק האלה הקפדה על מגוון, איכות, עונתיות והתאמה אישית של התפריט תבטיח שכולם ייצאו מרוצים ושבעים.

    מתכננים להפיץ את האהבה
    שלכם בקרוב?
    כדאי שתכירו את
    אירועים בעמק האלה.

    השאירו פה פרטים ואנחנו נדאג לשאר

    או התקשרו למספר: 02-6221000